جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

معرفي ايالت آلبرتا

مهاجرت به كانادا

معرفي ايالت آلبرتا

۱۵ بازديد

معرفي ايالت آلبرتا ايالت آلبرتا در غرب سه استان كاناداقرار دارد . از شمال به ۶۰ مايل (عرض ۶۰ سكو N) مرز آن با ميهن هاي شمال غربي مي رسد ، از شرق به ۱۱۰ (طول جغرافيايي ۱۱۰ سكو W) مرز نصف النهار با همسايگي خود، ساسكاچوان، از سمت جنوب، موازي ۴۹ فرم مرز ميان المللي با ايالت مونتانا و در غرب مرز با بريتيش كلمبيا بوسيله مريدين ۱۲۰ و كوه هاي راكي مي رسد . اين استان حدود ۷۵۰ مايل (۱۲۰۰ كيلومتر) از شمال به جنوب و حدود ۴۰۰ مايل (۶۴۰ كيلومتر) حداكثر در پهنا دارااست .

مهاجرت به كانادا

آلبرتا به عنوان حيطه اي از قلمروهاي شمال غربي در سال ۱۸۸۲ تأسيس شد و در سال ۱۹۰۵ به مرزهاي كنوني آن تبديل شد . و دولت استاني در ادمونتون جاي گرفت . در شراي قصد مسافرت به كانادا را داريد ايالت آلبرتا مي تواند يك عدد از آيتم هاي انتخابي شما باشد . 
پس از اولي تحقيقات به وسيله داد و ستد گران خز، حل و فصل بخش ها زراعتي و بوستان هاي آلبرتا (كه از حيطه گذار بيشه هاي ساحلي به جنوب تا مرز با ايالات متحده توسعه مي يابد) سبب ساز به گسترش كشاورزي شد . استفاده برداري سپس از منابع بي نياز نفت، گاز، زغال سنگ و بيشه به رويش جمعيت بيشتر سبب ساز شد، با ارتقا شهرنشيني و صنعتي شدن . با اين حال، اين استان به ندرت جمعيت داراست و گوشه گيري نسبي از بخشها پرجمعيت شرق مرزو بوم مانع توسعه و گسترش صنايع مسئله نياز بازارهاي انبوه شده ميباشد . با مسيرهاي ارگانيك به شمال، آلبرتا تبديل به يك نقطه اساسي براي بسط بخش هاي قطب شمال و جنوب ايالات متحده عربي كانادا گرديده هست . مناظر بوستان هاي كوهستاني در غرب از نظر در بين المللي شناخته گرديده ميباشد . مساحت ۲۵۵،۵۴۱ مايل مربع (۶۶۱،۸۴۸ كيلومتر مربع) مي‌باشد . 
معرفي ايالت آلبرتا معرفي ايالت آلبرتا زمين زهكشي و خاك كوه كلمبيا (۱۲۴۷ مترمربع) در كوه هاي راكي بيشينه و كمينه ي دما نقطه آلبرتا هست و اكثري از قله هاي ديگر هم از ۱۱ هزار فوت (۳۳۵۰ متر) عبور مي نمايند . يك منطقه بزرگ باريك كوه ها را به سمت شرق مي كوبد . فراتر از آن، دشتهاي داخلي از جنوب غربي به كمتر از ۱۰۰۰ فوت (۳۰۰ متر) در شمال شرقي، كه در آن سنگهاي پيشكامبرين باستان در تبادلات كانادايي تباه مي شوند، از ۳۰۰ متر (۹۰۰ متر) سقوط مي نمايند . ردپاها از زمين هاي فراتر مشتمل بر تپه Cypress و Swan و كوه هاي Caribou هستند . 
آلبرتا منشاء دو رودخانه Icefield Columbia منبع دو رودخانه داراي اهميت آلبرتا، Athabasca و شمال ساسكاچوان مي‌باشد . او‌لين جريان شمال شرقي به درياچه آتاباسكا، جايي كه آن را رودخانه برده مي شود . آن گاه آن به وسيله رودخانه صلح ضميمه و به سمت شمال اقيانوس اطلس جنبش مي نمايد . كمترين نقطه آلبرتا (۵۷۳ فوت (۱۷۵ متر) در دره رودخانه برده چهره مي دهد . به جز يك حوزه‌ كوچكي كه بوسيله رودخانه شير به ميسوري رانده مي شود، بخش جنوبي اين استان تحت تأثير سيستم رودخانه ساسكاچوان قرار داراست . رودخانه هاي Oldman و Bow تركيبي از ساسكاچوان جنوبي است كه توسط رودخانه به وجود مي آيد و قبل از وصال به شرق با ساسكاچوان شمالي به سمت خليج هادسون . اكثر رودخانه هاي آلبرتا در دره هايي عميقا بريده شده جريان مي يابند، كه در آن مناظر فرسوده و ناپايدار به نام ناهنجاري ها ممكن مي باشد بسط يابد . كساني كه از گوزن قرمز‌رنگ به ياد ذخاير غني خود از بقاياي دايناسور داراي اسم و رسم هستند . اين استان حدود ۶،۵۰۰ مايل مربع (۱۶،۸۰۰ كيلومتر مربع) آب شيرين دارااست . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.