جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

سفر به كانادا و اخذ اقامت مرزو بوم كانادا

۱۵ بازديد

سفر به كانادا و اخذ اقامت مرزو بوم كانادا از طرز نوباوه دار شدن اخذ كرد؟ ارسال گرديده در شيوه هاي مهاجرت به كانادا،زندگي در كانادابرچسب ها اقامت كانادا از نحوه ميلاد فرزند،،تولد فرزند در كانادا،دريافت اقامت كانادا ،،دريافت اقامت مرزو بوم كانادا،دريافت اقامت كشور كانادا از طرز نوباوه دار شدن،قوانين مهاجرت،،مهاجرت به كانادا و اخذ اقامت مرز و بوم كانادا،مهاجرت و بچه‌دار شدن در كانادا ، مهاجرت به كانادا و اخذ اقامت مرزو بوم كانادا از روش بچه دار شدن دريافت كرد؟ سفر به كانادا و اخذ اقامت مرز و بوم كانادا از شيوه نوپا دار شدن دريافت كرد؟ اين روشي مطمئن براي دريافت كردن رواديدِ اقامت ميباشد . 
در دنياي توسعه يافته روز جاري يك عدد از مسائلي كه براي اكثري از اشخاص اهميت داراست استعمال از فناوري مو جود و وصال به آسايش در زندگي مي باشد . هر كشوري سازه به شرايط جغرافيايي، فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و بسياري موردها ديگر استانداردهايي از رفاه و آسايش را براي ساكنين آن تعريف و برآورده كرده ميباشد . اين تجهيزات در تمامي كشورها در دسترس همگان قرار ندارد و براي دستيابي به آن‌ها بعضا از افراد هجرت را گزينش ميكنند . 
مهاجرت به كانادا و اخذ اقامت مرز و بوم كانادا از طرز بچه دار شدن اخذ كرد؟ سفر به كانادا و اخذ اقامت كشور كانادا از روش بچه دار شدن دريافت كرد؟ اشخاص تنها زماني ميتوانند از تجهيزات كشورهاي ديگر به كار گيري نمايند كه اقامت آن مرزوبوم را داشته باشند . بنابراين براي اين كه اشخاص بتوانند از تجهيزات موجود براي رسيدن به آرامش و آسايش خود و خانواده استفاده كنند بايد به صورت رسمي اقامت ميهن مسئله نظر را داشته باشند . كشورهاي زياد متعددي براي سفر و اخذ اقامت وجود دارااست . هر كشوري نيز براي اعطاي اقامت دارنده مقررات يگانه خود مي‌باشد . يكي از شايسته ترين كشورهايي كه مي‌توان براي بهره‌مندي از برترين تجهيزات مو جود در عالم به آن رفت، ميهن كانادا ميباشد . اين مرزوبوم دارنده شايسته ترين قانون ها حقوق شهروندي است كه افراد متعددي از سراسر عالم مي خواهند با اخذ اقامت كانادا از اين قانون‌ها بهره‌مند شوند . يكي از بهترين مقررات مملكت كانادا دريافت اقامت اين مرز و بوم از طريق بچه‌دار شدن ميباشد كه در ادامه به آن مي پردازيم . 
بررسي روش‌هاي دريافت اقامت كانادا از طريق بچه‌دار شدن 
روش‌هاي فراواني براي به چنگ آوردن اقامت كشورهاي پيشرفته وجود دارد . هر يك از روش‌هاي جانور معايب و نواقص خويش را دارا‌هستند كه ما به چگونگي دريافت اقامت كانادا از طرز بچه‌دار شدن اشاره كرده و در ادامه به شرح آن ميپردازيم . 
• وقتي كه مورد مسافرت و بچه‌دار شدن در كانادا مطرح ميشود پرسش‌هاي دوچندان زيادي به ذهن افراد خطور مينمايد . يكي از مواردي كه مضاعف حساس مي‌باشد و در قانون شهروندي و تابعيت دولت كانادا ابلاغ شده اين مي‌باشد كه هر نوزادي كه در خاك كانادا متولد شود، فارغ از اين‌كه بابا ومادر آن نوزاد چه تابعيتي داشته باشند و يا اين كه اين‌كه اقامت آنها در خاك كانادا رسمي و يا اين كه غير رسمي باشد، آن نوزاد تبعه سرزمين كانادا به حساب مي‌آيد و از بدو ساخت از همگي مزاياي شهروندي زندگي در كشور كانادا، سواي نياز به زندگي در آن كشور، بهره‌مند خواهد شد . 
• با به دنياآمدن فرزند در ميهن كانادا از بدو تولد، او اين آيتم را خواهد داشت كه تا هر بازه زماني و در هر شرايطي وارد كانادا شود و از تجهيزات آموزشي، درماني و رفاهي آن كشور بهره‌مند شود . فرزند شما قادر است با در دست داشتن ويزاي مرزوبوم كانادا به راحتي و فارغ از نياز به دريافت ويزا به بخش اعظمي از كشورهاي جهان هجرت كند و چه بسا قادر است در آن كشورها به علم آموزي و فعاليت بپردازد . او ميتواند از شايسته ترين خدمات طبابت كشور كانادا به صورت مجاني بهره‌مند شود . • فرزند شما قادر است به فيس رايگان در مدرسه هاي كانادا علم آموزي نمايد و از تخفيف‌هاي ويژه‌اي كه مختص ساكنين كانادا ميباشد بهره‌مند شود . • يك عدد از مهمترين مواردي كه براي بسياري از اشخاص در مسافرت و اخذ اقامت از طرز بچه‌دار شدن مطرح مي‌شود، اين است كه آيا براي مراقبت اقامت فرزند نيازي به زندگي در مملكت كانادا وجود داراست . طبق مقررات شهروندي كشور كانادا، نوزادي كه در سرزمين كانادا به عالم بيايد، براي حفظ اقامت خويش نيازي به معاش در آن مملكت ندارد و هر وقتي كه به سرزمين كانادا برگردد قادر است از امكانات مرز و بوم كانادا استعمال نمايد . • هزينه‌هاي دريافت اقامت كانادا از روش بچه‌دار شدن فراوان متغير هست و با دقت به شرايط فرد باردار مشخص مي گردد . براي دريافت اقامت مدارك و اسنادي زمينه نياز است كه در تراز اول بايستي نگراني‌هاي افسر دريافت رواديد در زمينه شخص مهاجر بر طرف شود . اما نوزادي كه در خاك كانادا به دنيا مي آيد شهروند كانادا محسوب شده و براي درخواست پاسپورت به ورقه ها و مداركي نياز دارااست كه بايستي همپا با فرم‌هاي ويژه به سازمان پاسپورت تحويل داده شود . 
نكته‌هاي تكميلي در رابطه اقامت كانادا از طريق ميلاد فرزند نوزادان متولد شده در خاك كانادا پس از تاريخ ۱۴ فوريه ۱۹۴۷ به عنوان يك شهروند كانادايي محسوب مي گردند و از اين تاريخ به بعد اين ضابطه اجرا گرديده مي باشد . افرادي كه آن گاه از ۳۱ دسامبر ۱۹۴۶ و گذشته از ۱۵ فوريه ۱۹۴۷ در كانادا متولد شده‌اند، طبق قانون قبل شخصي كه قبلي از ۳۱ دسامبر متولد مي شود به تيتر يك شهروند كانادا محسوب مي گردند . اين ضابطه حتي دربرگيرنده نوزداني مي‌باشد كه روي كشتي كانادايي متولد مي‌شوند . افرادي كه پيشين از ۱ ژانويه ۱۹۴۷ در كانادا متولد مي‌شوند، از بيگانگان به حساب ميايند . تمام نوزاداني كه در حريم هوايي و دريايي كانادا به عالم ميايند شهروند كانادايي به اكانت مي‌آيند . فقط موردي كه يك استثنا محسوب مي‌شود، قصه مامان اوگاندايي هست كه در سال ۲۰۰۸، در پروازي كه خطوط هوايي شمال غربي را طي ميكرد و در مسير آمستردام به بوستون بود مالك فرزند شد . او در طي اين هجرت صاحب يك دختر شد . فرزند او يك شهروند كانادايي به حساب آمد چون در حريم هوايي كانادا به دنيا آمده بود . بر طبق ضوابط مسافرت كانادا آبستن بودن شخص به تنهايي استدلال مناسبي براي رد شدن درخواست رواديدِ وي نميباشد . البته اين مورد روي تصميم‌گيري افسر صادر كننده ويزا تاثير ميگذارد . در شراي والديني فرزند خويش را در مرز و بوم كانادا به جهان بياورند، ميتوانند به راحتي رواديدِ بلند زمان ميهن كانادا را اخذ كرده و تا قبلي از اينكه فرزند آنها به سن ۱۸ سالگي برسد از امتيازات داشتن فرزند در كانادا براي انجام امور سفر خويش و كسب اقامت دايم استعمال كنند . زماني كه فرزند آنان به سن ۱۸ سالگي برسد، مي تواند با استعمال از اسپانسر شيپ، اقامت دايم مرز و بوم كانادا را كسب نمايند . در سال ۲۰۱۲ وزير مهاجرت كشور كانادا مبادرت به تغيير و تحول حق شهروندي طبيعي در كانادا كرد كه با انگيزه در اختيار گرفتن جمعيت بود . اما اين اقدام وي با مخالفت‌ها و انتقادات دوچندان زيادي مواجه شد . در سال ۲۰۱۶ نخست وزير مرزوبوم كانادا اعلام كرد كه هيچ تغييري در قانون دريافت اقامت كانادا از شيوه فرزند به وجود نخواهد آمد . مقررات مهاجرت در تمام جهان و در اكثر كشورهاي عالم در درحال حاضر تغيير‌و تحول ميباشد و كانادا قسمتي از نادر كشورهايي مي‌باشد كه قانون ها مربوط به سفر و اخذ اقامت كانادا از طريق نوباوه ‌دار شدن در آن هيچ تغييري نكرده هست . 
ديدگاهتان را بنويسيد آدرس آدرس اينترنتي شما منتشر نخواهد شد . بخش‌هاي ما يحتاج علامت‌گذاري شده‌اند * ديدگاه 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.