دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

دريافت اقامت و تابعيت كانادا از روش علم آموزي

۱۵ بازديد

دريافت اقامت و تابعيت كانادا از روش علم آموزي : كانادا سالانه بيش از ۳۵۰۰۰۰ دانشجو از بقيه كشورهاي عالم مي پذيرد . عمده اتباع خارجي براي اجازه تحصيل در كانادا بايستي درخواست دهند .

مهاجرت به كانادا

صدور مجوز تحصيلي به منزله اجازه تحصيل شخص طي يك زمان معلوم در يك موسسه داراي اعتبار مي باشد . برخي موردها نياز به مجوز تحصيلي در كانادا ندارند: در‌صورتي‌كه مقطع برهه زماني زمان اي كه قصد تحصيل در آن را داريد كمتر از ۶ ماه است . درصورتي كه از اعضاي يك كارمند يا اين كه نماينده خارجي به مرزو بوم كانادا باشيد . در‌صورتي‌كه از اعضاي نيروهاي داراي اسلحه خارجي باشيد . براي علم آموزي در كانادا شما بايد بوسيله يك مدرسه،كالج، دانشكده يا بقيه موسسات آموزشي پذيرفته شويد و مي بايست ثابت نمائيد كه توانايي پرداخت پول كافي براي هزينه هاي خود را داريد . هزينه هاي معاش و حمل و نقل خويش و اعضاي خانواده كه با شما قصد سفر به كانادا را دارا هستند . همينطور شما بايد يه شهروند ضابطه مدار و فاقد هرگونه سوابق كيفري باشيد كه براي امنيت كانادا خطرناك نميباشد . 
شما طي زمان علم آموزي در مملكت كانادا مي توانيد هم زمان سرگرم به عمل شويد . كار در درون دانش كده نياز به جواز كاري ندارد ولي چنانچه قصد فعاليت در خارج از محدوده كالج را داشته باشيد يا مايل با گذراندن زمان هاي كارآموزي باشيد تنها در چهره دريافت جواز كاري اين قابليت براي شما آماده مي شود . 
پس از فارغ التحصيلي در مرزوبوم كانادا دانش جو قادر است با به كارگيري از ويزاي كاري وابسته به عصر تحصيلي گذرانده، حداكثر سه سال در كانادا درگير به كار شود . همچنين همسر شما نيز در طي دوران علم آموزي شما مجاز به عمل در ميهن كانادا مي باشد . در صورتيكه گپ تحصيلي شما كمتر از ۶ يا ۷ سال باشد قابليت دريافت رواديدِ تحصيلي كانادا براي شما وجود داراست و با توجه به تجربه عملا قابليت رد درخواست دوچندان ذيل است . 
دريافت اقامت و تابعيت كانادا از نحوه فعاليت : ويزاي عمل كانادا از نحوه برنامه مهاجرين، پناهندگي و شهروندي كانادا(IRCC) طبق دستورالعمل كارگران فرنگي موقت(TFWP) صادر مي شود . در منش اكسپرس اينتري كه شما بعد از كسب دست‌كم امتياز سيستم امتيازبندي به تصحيح يه يك استخر وارد مي گرديد و در شراي امتياز شما در آنجا بالا باشد به فيس تعيين هر يكسري ماه يكبار مي توانيد از استخر خارج گرديد . 
انگيزه TFWP جذب كارگران خارجي در برابر اعلام نياز كارفرمايان كانادايي مي‌باشد . TFWP از چهار گروه تشكيل گرديده است: كارگران ماهر،كارگران اندك مهارت، برنامه كارگران كشاورزي فصلي و برنامه پرستاران بچه و سالمند . كارگران فرنگي طبق راهبرد TFWP، مي بايست قبل از ورود به كانادا تاييديه سفارش شغلي و اجازه عمل را اخذ كنند . 
IRCC با فرمان اشتغال و توسعه و گسترش اجتماعي كانادا (ESDC) فعاليت مي كند تا اطمينان حاصل شود كه كارگران فرنگي فرصت هاي شغلي را از شهروندان كانادايي و يا اين كه ساكنين دائم اين مملكت دريافت نمي نمايند . به همين استدلال كارفرمايان كانادايي كه قصد استخدام يك خدمتكار خارجي را دارند، مي بايست تأييد پيشين را كسب كنند . اين كار براي اجراي آناليز تاثيرات بازار فعاليت (LMIA) انجام مي شود . 
اخذ اقامت و تابعيت كانادا از شيوه سرمايه گذاري دريافت اقامت و تابعيت كانادا از نحوه سرمايه گذاري نيز امكان پذير ميباشد با توجه به ايالت انتخابي براي سرمايه گذاري در كانادا ميزان و نوع سرمايه گذاري متفاوت مي باشد و شما مي توانيد براي كسب داده ها عمده به مقالاتي كه در مسئله سرمايه گذاري در كانادا بر روي وب وب سايت هاي متفاوت ملك پور مراجعه نماييد . 
همينطور امكان اخذ اقامت و تابعيت كانادا از نحوه تصويب شركت و ايجاد اشتغال هم وجود دارد و با برنامه ريزي درست به راحتي مي توانيد اقامت كانادا را بدست بياوريد . 
در بعضا از موارد به متقاضي اخذ اقامت و تابعيت كانادا از نحوه سرمايه گذاري گفته مي شود كه بعد از آن از يك سال مي توانيد اقامت كانادا را بدست بياوريد . با توجه به تجربه تصويب شركت و به فعاليت افتادن آن مي توانيد اقامت يك الي يك و نيم ساله كانادا را بدست بياوريد ولي براي اخذ ويزاي كانادا از طرز سرمايه گذاري به ميانگين زماني ۲ الي ۳ سال نياز مي‌باشد . 
سخن اخر در قضيه دريافت اقامت و تابعيت كانادا با دقت به موارد گفته شده و راههاي گوناگون اخذ اقامت و تابعيت كانادا ، گزينش راه مطلوب دريافت اقامت و تابعيت كانادا متعلق به وضعيت هر يك از عزيزان متعدد است . با گزينش وكيل مهاجرتي كاردان و مطلع به داده ها مهاجرتي مرز و بوم كانادا مي توانيد در مدت كوتاهتر با بهترين شيوه غالب به دريافت اقامت و تابعيت كانادا گرديد . 
خواهشمند هست كه گذشته از اقدام حتما به رخ كامل كليه منابع را مسئله آناليز قرار دهيد، در وب سايت هاي متعدد موسسه ملك پور قوانيني آماده شده مي باشد كه بخش هاي حياتي كتاب ها مسافرت به فيس ترجمه گرديده در اختيار شما قرار بگيرد . همينطور بخش منش هاي دريافت اقامت و تابعيت كانادا از تارنما قانوني اين مرز و بوم گرفته شده و به فيس كامل ترجمه گرديده مي‌باشد . 
در نقطه پايان شايان ذكر مي‌باشد كه بايستي در منش هاي دريافت اقامت و تابعيت كانادا و سفر به كانادا بهترين و مقرون به صرفه ترين رويه كه مطلوب با شرايط فرد درخواست كننده مي‌باشد را گزينش كرد . در مسئله كانادا مي توانستيم در ۶ ماه قبلي بيش از ۴۰۰ اخذ ويزا داشته باشيم و اين تعداد از همه راه‌هاي و تمام سنين حاصل گرديده است . هرگونه سوال در مسئله اخذ اقامت و تابعيت كانادا را مي توانيد با مشاوران ما در محل كار مركزي اتريش و دفتر ها بومي در جمهوري اسلامي ايران در في مابين بگذاريد . در غايت از ملازمت و همراهي شما تا نقطه پايان مطلب دريافت اقامت و تابعيت كانادا سپاس مي كنيم . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.