دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

اقامت كانادا از روش فرزند

۱۶ بازديد

اقامت كانادا از روش فرزند با وجود ويزا دانش آموزي ( ويزا تحصيلي ) دولت كانادا همواره با آغوش باز از دانشجو يان و علم آموزان في مابين المللي كه بضاعت پرداخت شهريه تحصيلي خود را دارا هستند استقبال كرده و آرزوي ايشان كه دريافت اقامت دايم مي‌باشد را محقق ساخته مي‌باشد . 
اين وضعيت فرصتي شده تا والدين از نحوه تصويب اسم فرزندشان در مدارس اقامت كانادا از طريق فرزند را براي خود اخذ نمايند . 

مهاجرت به كانادا
در حال حاضر يكي از دروازه هاي ورود به كانادا، ورود از شيوه تحصيل است كه در ادامه مراحل دريافت اقامت دائم از طريق ويزاي علم آموزي فرزند را براي شما توضيح خواهم داد . 
جهت مشورت كردن با ماتماس بگيريد .02126116691 
وضعيت اقامت كانادا از شيوه فرزند ذيل 18 سال هجرت به كانادا از طرز فرزند براي اقدام از اين شيوه نياز مي‌باشد موردها تحت را دارا باشيد: متاهل باشيد فرزند در بين 6 تا 18 سال داشته باشد (جهت ثبت نام در مدرسه هاي كانادا) نيازي به نمره زبان نداريد يك عدد از پدر و مادر بعنوان مراقب و سرپرست حاضر به عزيمت به كانادا همپا با فرزند خويش باشد داشتن 50 هزار دلار كانادا كه دربرگيرنده هزينه زندگي و تحصيل در سال اوليه ورود شما به كانادا جهت مشاوره  با ماتماس بگيريد .02126116691 
در اين برنامه كودك شما از طريق ويزاي تحصيلي و شما با ويزاي سرپرست (گاردين) بهمراه فرزندتان به كانادا خواهيد رفت . تبديل ويزاي گاردين والدين به رواديدِ دانشجويي پس از ورود براي اين كه هزينه علم آموزي فرزندتان بدون‌پول شود، در وقتي كه شما به عنوان گاردين فرزندتان در كانادا حضور داريد، با داشتن موقعيت علم آموزي در مقاطع دانشگاهي (نمره بالاي 6 آيلتس) مي توانيد از امتياز دانشجو بودنتان به كارگيري فرماييد . 
جهت مشاوره  با ماتماس بگيريد .02126116691 
امتياز دانشجو يان في مابين المللي در كانادا 1-رايگان شدن علم آموزي فرزند در مدرسه هاي دولتي: در صورتي كه مي خواهيد هزينه مدرسه فرزندتان بدون پول شود بايد خودتان (كه به عنوان سرپرست وارد گرديده ايد) دانشجوي در بين المللي شويد به اين مفهوم كه بايستي در يك زمان تحصيلي در چهره داشتن وضعيت تحصيلي در دانشكده كمپاني نمائيد . 
سپس با دقت به اين ماده قانوني كه در هزينه هاي فرزندانتان در مدرسه بدون‌پول خواهد شد، كه بسته به استان اين قانون گوناگون خواهد بود . 
ويزاي علم آموزي جهت مشاوره  با ماتماس بگيريد .02126116691 
2-داشتن اذن فعاليت دانش جو (در صورتي كه در مقاطع تحصيلات تكميلي سرگرم تحصيل گرديد اذن عمل پاره وقت خواهيد داشت) . 
3-همسر شما مي تواند به كانادا بيايد و اذن عمل تمام وقت اخذ نمايد . 
فرصت اخذ اقامت دائم در كانادا دانشجو ها آنگاه از اتمام زمان تحصيليشان، اجازه خواهند داشت كه تا به تعداد سال هاي تحصيلشان در مملكت كانادا فعاليت نمايند . 
( حداكثر تا 3 سال رواديدِ Work Permit )  و همين سوابق ي اخذ سند دانشگاهي و سابقه كار در كانادا شما را به اخذ اقامت دايم كانادا خواهد رساند . 
جهت مشورت كردن با ماتماس بگيريد .02126116691 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.