دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

وضع حمل در كانادا

مهاجرت به كانادا

وضع حمل در كانادا

۱۴ بازديد

وضع حمل در كانادا با ويزاي توريستي و هزينه هاي آن مسئله اي ميباشد كه مدتي است ذهن شماري از ايرانيان را به خويش سرگرم داشته است . 
اما چرا؟ به دنياآمدن فرزند در كانادا چه مزايايي دارد؟ هزينه هاي وضع حمل در كانادا چقدر مي باشد؟ و پروسه انجام آن چيست؟ 
مهاجرت به كانادا
دريافت تابعيت از شيوه تولد مطابق قواعد حقوق و دستمزد ميان الملل خصوصي، مليت هر كشوري از شيوه يك عدد از دو اصل خون يا اين كه خاك به دست مي آيد . اين فرمان در كشورهاي متفاوت دنيا، متعدد است . نظام اعطاي تابعيت در بعضي كشورها بر مبنا اصل خون مي باشد و در بعضي ديگر بر اساس اصل خاك . 
مليت بر شالوده اصل خون يعني آن كه بچه جديد به جهان آمده، به طور موروثي مليت پدر و مادر خود را به دست مي آورد . مثلا كودكي كه والدين وي آلماني باشند، مليت آن فرزند نيز آلماني خواهد بود . 
اگر مليت هر يك از پدر و مادر متعدد باشد، كودك معمولا صلاحيت كسب هر دو تابعيت را خواهد داشت يعني نيز مليت بابا را و نيز تابعيت مامان را كسب مي نمايد . 
البته در موردها نادري مثل ايران، تابعيت صرفا از طريق بابا منتقل مي شود . بنابراين صرفا كودكي تابعيت ايران را به دست مي آورد كه پدرش تابعيت اهل ايران داشته باشد . مطابق مقررات دولت ايران،كودكي كه فقط مادرش ايراني باشد، صلاحيت كسب تابعيت ايراني را نخواهد داشت . 
امروزه نظام اعطاي تابعيت در بخش اعظم كشورهاي جهان مبتني بر اصل خون مي باشد . 
ولي مليت بر پايه اصل خاك يعني آن كه كودك نو به جهان آمده، صرف نظر از مليت والدينش، صلاحيت اخذ مليت كشوري كه در خاك آن به عالم آمده مي‌باشد را داراست . 
نظام اعطاي تابعيت در برخي ديگر از كشورها كه عمدتا در مجموعه كشور ها ايالات متحده (هم شمالي و هم جنوبي) قرار دارند، مبتني بر اصل خاك است . 


اخذ مليت ميهن كانادا از نحوه تولد در مطلب وضع حمل در كانادا با رواديدِ توريستي و هزينه هاي آن سيستم حاكم در ميهن كانادا را نيز مورد چك قرار مي دهيم . كشور كانادا هم يكي از كشورهايي مي باشد كه نظام اعطاي تابعيت در آن مبتني بر اصل خاك مي باشد . يعني علاوه بر كودكاني كه از والدين كانادايي به جهان مي آيند، كودكان ديگري كه والدينشان كانادايي نيستند ولي آن كودك ها در خاك كانادا به عالم آمده اند، صلاحيت دريافت مليت كانادايي را دارا‌هستند و مي توانند به محض تولد، شناسنامه و گذرنامه كانادايي دريافت كنند . 
براين اساس اگر زوجي اهل ايران به هر طريقي و چه بسا از نحوه توريستي وارد خاك سرزمين كانادا شوند و فرزند خويش را در آن ميهن به عالم آورند، فرزند آن ها صلاحيت اخذ مليت كانادايي را خواهد داشت . 
مشاوران موسسه حقوقي سفيران سروش سعادت، با در اختيار داشتن مشاوران با خبر در قضيه هاي متعدد مهاجرتي و از جمله در رابطه زايمان در كانادا با رواديدِ توريستي و هزينه هاي آن راهنما و ياور شما در تحقق روياهايتان خواهند بود . 


به دنيا آمدن فرزند در كانادا پيش از چك مورد وضع حمل در كانادا با ويزاي توريستي و هزينه هاي آن مناسب ميباشد كه مقدمه ببينيم ابدا چرا امروزه درخواست هاي فزاينده اي در كشورمان براي تولد فرزندان در كانادا به وجود آمده مي باشد . 
از دربين كشورهايي كه از نحوه به دنياآمدن در آن جا مي بضاعت مليت آن ها را به دست آورد، ايالات متحده و كانادا به وضوح برترين مورد ها مي‌باشند . صرف نظر از اين كه مزاياي هر يك از اين دو مرز و بوم چه است و كدام بر ديگري ارجح است، با توجه به پيدايش خلل ها خراب سياسي در ميان دولت ايران و آمريكا و محدوديت هاي شديد اعمال گرديده از سوي رئيس جمهور ايالات متحده براي ايرانيان، هم هم اكنون چنين امكاني براي شهروندان ايراني تقريبا ناممكن مي باشد و به اين ترتيب كانادا صرفا گزينه خواهد بود . 
كانادا از يك سو به باعث همسايگي با ايالات متحده كه طولاني ترين مرز ميان دو ميهن در عالم مي باشد، روابط فراوان گسترده اي با آمريكا دارد . و از سوي ديگر به منجر عضويت در اتحاديه كشورهاي مشترك المنافع بريتانيايي، ارتباطات وثيقي با بريتانيا و ساير اعضاوجوارح مثل استراليا دارد . همچنين به سبب ساز گذشته تاريخي و اشراف فرانسوي ها پيشين از انگليسي ها بر اين سرزمين، مشتركات اكثري نيز با فرانسه داراست تا آن جا كه يكي از استان هاي آن (كبك) در اصل تحت سيستم زبان و تمدن فرانسوي اداره مي شود . 
به اين ترتيب مي توان اظهار كرد كانادا دروازه اي باز به برگزيدگان كشورهاي عالم ميباشد . شهروندي كانادا و داشتن تابعيت آن يعني دسترسي سهل و آسان و پر سرعت به دنياي آزاد و برخورداري از توسعه يافته ترين امكانات . پرورش در محيط آموزشي و اجتماعي اين مرز و بوم گرچه به تنهايي ضمانت كننده برد نخواهد بود اما بي شك و ترديد اسمان گسترده اي را در پيش روي فرد مي گشايد كه با همت و سعي كار كشته خواهد بود به هدف ها متعالي خود در زندگي رسد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.